marți, 7 septembrie 2010

O lacrima curge...

Intr-o seara linistita,
Stele mici si mari
Stralucesc puternic.
Luna de pe cer
Ilumineaza calea,
Iar dragostea pluteste.
Sub cerul limpede
O lacrima curge
Pana la un izvor.
Petalele de trandafir
Is mai dulci decat mierea,
Iar tu esti dragostea mea!
Poezie trimisa de Camy
Ma privesti te privesc si apoi ma saruti, ma alinti ma infiori ,te doresc te doresc de privesc,iti vorbesc,esti al meu sunt a ta .Daca as fi o lacrima nu mi-ar mai trebiu apa daca as fi foc nu mi-ar mai trebiu caldura daca ai fi langa mine nu mi-ar mai trebui nimic Ochii plini de vraja anume mai frumosi ca anume sunt ochii tai caprui Ai grija de zabetul tau,tau de buzele tale de sufletul meu Ai grija de inima mea Ai grija de noi si de dragostea mea
(text  Logica)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu