joi, 23 septembrie 2010

Un Adevar!

Tot ce ai scris...e un adevar!Suntem intr-adevar doar niste firave marionete in maini a caror putere vine doar de la multi f multi bani.Eu recent impreuna cu dir economic si inca un coleg am fost pur si simplu demisi,fara sa fi gresit cu nimic,fara nici cea mai mica explicatie,fara puterea de face ceva sa schimbam decizia administratorului.Eu mai firava din fire,in fata acestui incident,lipsita de "cercul doi"(in viata unui om.spune un psiholog trebuie sa existe trei cercuri:in primul se afla familia,in al doilea prietenii si in al treilea cunostintele),am ajuns in spital unde am vazut cazuri mult mai grave ca al meu,m-am linistit,mi-am pus ordine in idei si incerc s-o iau de la capat.Dar teama ca in mana altui administrator fiind as putea pati la fel,imi da o durere greu de descris in cuvinte.Deci suntem fara doar si poate doar marionete in maini care din punctul meu de vedere sunt si vor ramane murdare oricat de puternice sunt in prezent.De ce nu face nimeni nimic?Mai sunt oameni de buna credinta sinceri cu destul curaj si dornici sa schimbe raul in bine?Poate ca da.Putini insa si ....cred nu cu destul curaj pentru a transforma gandurile in fapte,mai concret..pt a..lupta cu nemernicii care ne conduc vietile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu