joi, 23 septembrie 2010

Inca te-astept....

Inca te-astept ....chiar te doresc!
Chipul tau frumos mi-l amintesc...
Te-apropii de a mea suflare
Te-apleci usor si-mi dai o sarutare...
Cu mainile amandoua fata iti cuprind
Ochii fac schimburi de idei in gand,
M-asez in bratele-ti larg deschise,
Suntem reali,iubire..nu sunt vise!
Caldura inimilor canta-a fericire
E doar o alta fila desprinsa
Din cartea marilor iubiri deschisa...
Si buzele ni se atIng incet si dulce
Tot ce-a fost rau si trist acuma fuge..
Caci amandoi dorit-am clipa asta
Si-am asteptat prea mult o da.
Mult peste tot ce e rabdarea noastra...
E ceasul nostru..ziua noastra...
Sa nu lasam pe nimeni s-o goneasca...
Esti langa mine mult adanc in mine...
Si chiar de plang,e-un strigat de iubire!
Nimeni n-o sti cat te-am dorit in lipsa-ti
Doar a mea inima,lacas de suferinta,
Nimeni n-o sti ce dor mi-a fost de tine!
Doar frunzele ce-au galbenit de vreme..
Acum esti aici,nimic nu mai conteaza
Esti al meu inger..ce somnul mi-l vegheaza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu