vineri, 3 septembrie 2010

Te voi astepta...

Ascunde-mă în visul tău de noapte,
Mai am de plâns atât, o lacrimă, şi poate
Voi reuşi să scap de marea mea durere.
Ascunde-mă de poţi în visul tău de noapte,
Să nu mă vadă nimeni înfiorat în tăcere.
Se şterg din amintiri tristeţile demult trecute
De azi fiinţa-mi toată aş vrea să îmi inunde,
Doar şoaptele de dor,nu îmbraţişări durute
Ce au venit cândva chemate, de nici unde.
Iubito, ascunde-mă în visul tău de noapte,
Gândeşte-te la mine de parcă chiar aş fi,
Imbraţişează-mă, iubeşte-mă, şi poate
Voi reveni din vis şi-aievea, mereu te voi iubi.
Imi place să te ştiu de mine mai aproape
Să uiţi ce te-nconjoară, să uiţi că mai exişti,
Eu să însemn, vapoarele pe-nvolburate ape,
Şi certitudinea că inca poti durerii sa rezişti.
Aseară te-am vazut făcând un pat din stele,
Lumina lor facea din ochii tăi diamante.
Ai aşternut apoi cearceaf din dorul tău pe ele,
Şi mă chemai sa vin cu dragoste şi şoapte

(LOGICA)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu