sâmbătă, 18 septembrie 2010

Tu esti darul dat de Dumnezeu..

Esti darul dat de la dumnezeu
Intotdeauna am visat
Sa iubesc cu-adevarat,
Dar dupa ce te-am aflat
Imi doresc sa nu se fi-ntamplat,
Imi doresc sa nu ma fi nascut,
Pe tine sa nu te fi cunoscut,
Dragostea sa nu mi-o gasesc,
Pe tine sa nu te iubesc.
Tot ce-am vrut
Dumnezeu mi-a dat
Si tot ce-am avut
De la El a fost luat,
Dar mi-am dorit iubire
Si El mi te-a dat pe tine,
Insa n-am cerut si fericire,
Iar tu ai plecat de langa mine.
Atat de rau m-am suparat,
Ca din tot ceea ce aveam
Cel mai mult la tine tineam,
Iar Dumnezeu mi te-a luat.
Te-a luat de langa mine,
Iar tu i-ai daruit alteia iubire.
Am fost suparata si nu i-am mai vorbit lui Dumnezeu!
Cum sa dea alteia cel mai de pret dar al meu?!?
Dupa catva timp mi-a trecut supararea
Si I-am cerut Lui sa-mi redea iubirea.
I-am promis ca-I voi da toata averea
Doar sa-ti mai pot simtii mangaierea,
I-am promis ca-I dau sufletul,inima,viata
Si tot ceea ce de la mine El ar mai vrea,
In schimb I-am cerut o eternitate langa tine,
O eternitate plina de iubire si fericire.
El m-a refuzat si mi-a zis ca am fost rea,
Ca El mi-a luat iubirea pentru a ma-ncerca.
I-am spus ca-mi pare rau si I-am cerut iertare,
Dar mi-a spus ca trebuie sa traiesc cu-aceasta pieredere
Pentru ca El i l-a dat unei alte fete
Si ca voi acum sunteti suflete pereche.
I-am cerut atunci o alta fericire,
Dar El mi-a spus ca-n viata ai o singura iubire.
Asa iubirea mea a devenit din vis,cosmar
Si-asa viata mea a devenit un calvar.
De aceea imi doresc sa nu te fi cunoscut
Ca poate as fi avut parte de fericire
Si ca poate acum as fi putut sa lupt
Pentru o adevarata iubire,
Dar nu pot pentru ca tu esti darul dat de la Dumnezeu,
Tu esti iubirea mea si cel ce-l port in gand mereu,
Tu ai locul de cinste in sufletul meu,
Dar tu nu stii cat de mult imi faci rau.
Te-am iubit
Si te voi iubii la infinit!
Si pentru ca te iubesc imi este atat de greu,
Tu esti darul dat de la Dumnezeu,
Tu esti cel mai mare cosmar al meu!!!
(versuri de Enigma)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu