joi, 23 septembrie 2010

Romania o marioneta condusa din umbra?

Poate nu e momentul sa scriu despre asta , tocmai ca spuneam ca e o luna speciala pentru mine si nu mi-as dori sa o stric cu nimic , insa acum am citit acest articol care m-a impresionat pentru ca va spun cu sinceritate ca e o opinie care o impartasesc de mult timp .. Si anume, faptul ca Romania e o marioneta condusa din umbra de oameni de afaceri care isi vad propriile interese si castiguri .. Nu am studii economice , nu sunt un doctorand in ale economiei sau a stiintelor politice insa inainte de alegei am tras o concluzie simpla .. indiferent cine va iesi presedinte Romania va fi condusa tot de altii carora nu le pasa cine e acolo pus in fata
  Cu parere de rau spun ca e posibil sa am dreptate ..
Citind articolul vad ca totusi in spatele acestui joc murdar sta o munca de aproape 4 ani de zile ..un plan bine pus la punct de a destrama tot ceea ce inseamna institutii ,oameni de afaceri si piata din Romania ..Se pare ca naivitatea caracteristica romanilor a ajuns faimoasa si chiar a constituit temelia pierzaniei noastre .Acum 4 ani de zile primeam in Romania vizita lui Bill Clinton care ne spunea la acel moment :”Fiecare tara trebuie sa-si dezvolte economia intr-un echilibru perfect cu masurile de protectie sociala. Nu poti avea un guvern credibil, popular si incoruptibil dupa ce a esuat din punct de vedere economic. ” Am esuat lamentabil in a avea vreodata un guvern orientat spre dezvoltarea economiei ..noi am avut guverne orientate spre dezvoltarea propriilor economii in conturi bancare grase . Mi-e sila cand ma gandesc din nou ce oameni am avut in Guvern , nu reusesc sa-mi aduc aminte de un ministru care sa fi facut ceva .. sa-mi ramana asa in cap cu o reusita .. Mi-e sila de marionetele noastre de la conducerea acestei tari .. mi se par libidinosi ..
  Multe din necazurile noastre isi gasesc o explicatie plauzibila in randurile scrise in acest articol…concluzia , simpla: suntem cu toti marionete a unor oameni cu influenta si multi bani care controleaza lumea … jucam un spectacol regizat,dupa reguli decise de ei .. suntem atat de bine manipulati incat nu ne dam seama si credem ca suntem fericiti .. Credeti ca ati fost fericiti cand va luati case si masini in rate si aveati ultimul telefon la moda si ala luat in rate … va puteti imagina ca cei din spatele acestui spectacol erau de ”n” ori mai fericiti .. Ma gandesc cum vedeam pe strada oameni imbracati modest , cu blugi tociti si adidasi ramuliti dar care tineau in mana cu mandrete telefoane mobile .. Vanitatea noastra si setea de a avea mai mult si mai mult , de a ne afisa cu masini straine ne-au adus aici . Setea noastra de a arata vecinului ca suntem ceea ce nu suntem ne-a adus aici .Altii au vazut toate aceste slabiciuni si au profitat de ele . Ne-am lasat orbiti de lux, de un lux pe care nu ni-l puteam insa permite .. Am colegi care au venit din afara , din tari precum Olanda sau Anglia care au fost socati sa vada masinile de lux ce stateau in parcari … la ei le vedeai mai mult in showroom decat pe strazi … Nimic nu ne-a multumit si mereu am vrut mai mult ..pana la urma unde era loc de o rata putea sa se mai fac una in plus ..pana la urma ce e o rata in plus ..
De ce nu a iesit atunci un analist sa ne spuna : Stop romanilor ! nu e bine ceea ce faceti , incercati sa va vedeti limitele … Chiar sa nu fi stiut niciunul din conducatorii care ii avem ce urmeaza sa se intample? Nu cred , stiti de cce ..pentru ca Romania are oameni destepti si daca eu un simplu om am fost in stare sa vad nu vad cum altii nu au vazut . Au vazut dar au tacut .. pentru ca uneori e mai usor sa taci decat sa vorbesti ..cu atat mai mult cu cat tacerea le-a adus si foloase materiale .
Mi-a fost greu sa accept ca acest articol a venit din partea unui senator si mai ales din partea unui senator PDL , sincer nu mai am incredere in acesti oameni , insa poate de asta m-a intrigat si mai mult ..chiar sa inceapa sa apuna adevarul sau e doar o tentativa marsava de a scrie pe 04 decembrie un articol atat de profund cat sa ne dea pe spate si sa dea vina pe cei puternici care duc fraiele de afara nu de neputinta lui Basescu de a conduce o tara .. pt ca daca ne uitam la ce scrie in acest articol ..altii sunt de vina pt acest colaps ..nu deciziile neinspirate ale Guvernelor si a lui Basescu …O fi fost acest articol o noua tentativa de a profita de naivitatea noastra , a romanilor ..posibil …
Oricum m-a intrigat intratat incat sa postez acest articol.
(Logica)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu