sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Imi e dor de tine


Ar fi ciudat sa imi fie dor de tine acum. Insa imi e dor de ceva si nu stiu de ce poate de o privire, de un sentiment, de cineva si vreau sa nu-mi mai lipseasca atat de mult.
Cred ca momentul e de vina sunt prea melancolica, sau poate ca stiu ce imi lipseste, de ce imi e dor si nu vreau sa accept realitatea. Imi e dor de sarutul tau, de zambetul tau, de ochii tai, de privirea ta. Imi e dor de imbratisarea ta si nu vreau sa imi mai fie dor de tine dar nu pot face nimic. Ca desi sunt langa tine, tu nu ma vezi, nu ma simti, nu ma auzi. Iar indiferenta ma reneste tot mai mult iar lucru acesta ma indeparteaza cu fiecare zi ce trece tot mai mult de ochii tai. Tu nu vezi cat sufar atunci cand tu esti trist si cat sunt de fericita atunci cand zambesti.
Nimeni nu intelege iubirea mea pentru tine, nici eu nu o mai inteleg si poate ca nu voi intelege de ce te iubesc atat de mult cand nici nu exist pentru tine, cand nici nu te cunosc. Si totusi te iubesc cand nici nu iti stiu privirea, vocea, zambetul, chipul, cand nici nu te-am intalnit in realitate ci doar in vise.
Imi e frig si nu are cine sa ma incalzeasca, tremur de dor si stiu ca asa va fi mereu. Doar eu si cu singuratatea mea vom merge de mana si vom incerca sa ne incalzim singure…ca de fiecare data te astept aici si te voi astepta o intreaga viata daca e nevoie….numai sa vii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu