marți, 10 august 2010

Nimeni nu e...perfect!

  Am invatat... ca nimeni nu este perfect...
  Pina cind nu te indragostesti.
  Am invatat ...ca viata e dura...
  Dar eu si mai si!!!
  Am invatat ...
  ca
  sansele nu 19319n134t trebuie niciodata sa le pierzi.
  Acelea pe care le pierzi tu
   le
  prinde din zbor o alta persoana.
  Am invatat ca atunci cind porti pica si amaraciune
  fericirea se
  duce in alta parte.
  Am invatat...
  Ca
  ar trebui mereu folosite vorbe
  bune...Pentru ca
  miine poate
  va trebui sa le retragi.
  Am
  invatat ca un suris
  e un mod economic
  pentru a-ti imbunatati aspectul.
  Am invatat
  ca nu pot sa aleg
  cum ma simt...
  Dar pot mereu sa fac cite ceva.
  Am invatat...ca
  atunci cind fiul tau
  nou nascut iti tine degetul in micul lui pumn...
  s-a
  lipit de
  tine pentru toata
  viata.
  Am invatat...ca toti
  vor sa traiasca in virful
  muntelui...Dar toata fericirea si cresterea au loc
  in
  timpul
  urcusului.
  Am invatat ...ca trebuie sa te bucuri de calatorie
  si sa
  nu te
  gindesti doar la
  scopul ei.
  Am invatat ...
  ca e mai bine
  sa dai sfaturi doar in doua
  situatii...
  Cins sint cerute si cind
  de ele depinde viata cuiva.
  Am invatat
  ca cu cit irosesc mai putin timpul...
  mai multe lucruri reusesc sa
  fac.
(versuri de Logica) 

2 comentarii:

  1. Draga mea, esti de o mare sensibilitate,iar talentul de a scrie poezie depaseste cu mut talentul celor care se cred poetii zilelor noastre.Nu stiu cu ce te ocupi ,care sunt prioritatile tale si mai ales nu stiu ce specializare ai .Indiferent care iti este pregatirea, stiu ca ai mare chemare catre poezie si este cazul sa gasesti pe cineva care sa te lanseze! Arareori ma entuziasmez in fata unei poezii,mai ales ca sunt profesor de limba si kiteratura romana.
    Voi incerca sa te contactez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumesc mult!Scriu de cand ma stiu,atat versuri cat si proza.Nu m-am gandit nicidata la posibilitatea de a publica ce scriu.Multumesc pentru aprecieri.

    RăspundețiȘtergere