duminică, 24 februarie 2013

Scrisoare adresata Presedintelui Romaniei, Domnului Traian Basescu





Domnule Presedinte,



       in sfanta zi de Dumineca, la aceasta ora toti cei ce-l iubesc pe bunul Dumnezeu, sunt in casa lui, in biserica. In general acolo sunt si eu.Azi insa, l-am rugat pe bunul Dumnezeu sa  fie langa mine, acum, aici si sa ma jute sa va transmit un gand ce ma framanta de ceva timp.
           Copil fiind, am avut doi parinti minunati.Un tata intelept, care m-a iubit din tot sufletul  pana-n ultima lui clipa pe acest Pamant. Si o mama, cum doresc tuturor copiilor din lume. Fericirea anilor de langa parintii mei mi-au dat si imi dau putere, acum,  sa trec prin acesti ani grei, nu doar pentru mine ci pentru intregul popor roman. Caci sunt ani grei, ce ne impovareaza, ne fac sa ne simtim cu mult mai batrani si neputinciosi decat varsta biologica.In adancul sufletului meu, eu cred ca si d-voastra simtiti la fel.
       Tatal meu, m-a invatat sa-l consider pe Presedintele Romaniei, un al doilea tata al meu. Sa-l iubesc si sa-l respect , cum l-am iubit si respectat si pe el.Nu stiu de ce, dar pana la d-voastra nu am putut. Insa cu d-voastra am simtit o schimbare, si incet incet am ajuns sa va iubesc , sa va respect si sa cred ca sunteti ca un tata pentru noi, romanii. Urmarindu-va indeaproape in munca D-voastra, atat cat mi-au permis limitele, intr-o zi am vazut o fotografie, in care imbratisati un roman deosebit.Pe Dan Badea.
         Toata lumea stie cine este Dan Badea.Un om corect, cinstit, cu o familie frumoasa,care si-a dedicat viata Adevarului. Un om, care nu stiu daca crede in Dumnezeu, dar stiu, din tot ce-am citit , din scrierile sale de pe blogul lui, ca a crezut in D-voastra. Ca v-a sustinut, cand toti v-au intors spatele. Nu vreau sa va cer nimic pentru mine.Pentru ca eu cred in Dumnezeu.Si stiu ca tot ce-am primit in viata asta, si bune si rele , mi-au venit de la Tatal meu ceresc. Dar, vreau sa va rog , pentru Dan Badea. Iesiti din fotografie si fiti real. Aratati-i acum, cand este victima angajatorului de la Curentul, ca existati. Si ca iubiti si puteti face ceea ce sustineti ca faceti: Dreptate.Nu e posibil ca angajatorii sa dispuna dupa bunul lor plac, de angajati. Nu e cinstit ca Google, sa stearga un blog. E munca unui roman acolo, care nu scria versuri de dragoste pe blog.Ci arata romanilor Adevaruri! Daca simtiti cum simt eu, cred ca va doare sufletul.Si daca nu puteti lua atitudine, inseamna ca va faceti griji pentru nepotul pe care sunt convinsa ca-l asteptati din toata inima. Ce le rezerva viitorul copiilor nostri? Dar nepotilor nostri? Luptati Domnule Presedinte si convingeti-ma ca sunteti tatal nostru, al  acestui popor deosebit din toate timpurile.Ajutati-l pe Dan Badea sa creada in continuare in Adevar. Ajutati-l sa nu-si simta inima pustiita Dumineca. Ci plina de iubire si incredere asa cum ne-o simteam cu totii cand eram copii si aveam un Tata.
Va doresc o dumineca linistita si frumoasa langa cei dragi.Si nu uitati ca si noi, facem parte din fiinta D-voastra.Prin respectul, increderea si iubirea ce v-o purtam.

Cu respect,
Ing. Camelia Ciobanu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu