sâmbătă, 18 februarie 2012

De ce-ar gresi copiii unui medic...

De ce-ar gresi copiii unui medic renumit?Si copiii mei au comis greseli, ne neiertat. Eu i-am iertat, pentru ca sunt ai mei.Dar societatea nu stiu daca-i va ierta. Si i-am mai iertat pentru ca m-am simtit vinovata. Atat de vinovata...Poate n-au avut echilibrul emotional, afectiv...si multe altele , la o varsta la care aveau nevoie sa aiba. M-am simtit atat de vinovata, incat la un momentdat m-am considerat nedemna de iubirea celui pe care fara doar si poate l-am iubit la fel de mult ca pe Dumnezeu. 
Dar acei copii, cu un tata vestit si medic pe deasupra...cu un unchi politician...Si la o varsta la care sigur puteau avea un viitor frumos.De ce?Toata dupa amiaza m-am gandit la ei. Parca i-as fi cunoscut personal, atat am suferit pentru alegerea lor de a-si distruge viata.Dar nu-i cunosc. Am si plans. Poate pentru multe altele...dat fiind faptul ca e si sambata...O zi ce ramane speciala in inima mea...oricat as vrea s-o transform intr-o zi obisnuita...Nu mai spun "mi-e dor"...si fug de ce simt...poate nici nu mai simt... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu