sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Nu stiu de ce, dar aceste cuvinte mi-au adus aminte din nou de tine.Mai tii minte? Imi spuneai ca-ti e teama de o relatie , pentru ca ti-e teama de banal, de ridicol, de mediocru. Oricat am incercat sa-ti arat ce simt, nu te-am putut intoarce din acel "NU". Poate n-ai piedut nimic. Sau poate mult. Indata se implinesc trei ani de cand te port in inima. Si vor mai trece multi, poate chiar toti cati ii mai am de trait, si tu tot in sufletul meu vei ramane. Pentru ca sentimentele mele sunt frumoase, pure si puternice. Pentru ca doar Dumnezeu stie de ce, si eu am urat banalul, ridicolul si mediocritatea. Te iubesc din adancul inimii, si chiar de nu te vad si aud, esti cu mine mereu. Dumnezeu sa te ocroteasca si sa-ti daruiasca tot ce-ti doresti! Fie si doar pentru ca mi-ai incalzit inima intr-o zi cu un zambet cu trei trandafiri si-o vorba buna. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu