vineri, 13 martie 2015

Privire-albastra

Mi-ai aparut in vis, singur si trist,
Purtai joben,trenci lung,ca un artist
Paseai alene, de ganduri cuprins
Sa fi intins o mana, te-as fi atins.
O usa s-a deschis, era un vernisaj,
Privire-albastra, a inimii mele miraj.
Tu ai intrat privind mirat in noapte,
Din nou o usa pe noi doi ne desparte.
Ramas-am langa o fereastra, seara argintie,
Privind cum in preajma-ti aparu o zglobie,
O ascultai doar, fara s-o privesti,
Parea ca iti vorbeste despre fresce vechi.
Minute-n sir privit-ai o panza cenusie,
Soarta oricui, putea sa fie,
Val dupa val, spargandu-se de tarm
Un copilandru biruind acel vacarm.
Cand am simtit ca vei pleca in noapte,
Am stiut clar, ca totul ne desparte.
Gandul, si dorul nu pot fi oprite,
Cate zile si nopti real, fericite!
(Camelia Ciobanu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu