marți, 8 februarie 2011

Imi lipsesti...

"In fiecare zi zambetul tau devine Luceafarul meu.
Ma uit la tine si atunci sentimentele mele incep sa straluceasca.
De la tine am invatat de departe mai mult decat simple numere sau cuvinte:
Tu esti cartea care intr-o zi va fi a mea.
Tu esti acela in a carui iubire dragostea mea de invatatura
Intr-o zi isi va trasa linia sa ancestrala.
Prin toate mijloacele tu ma ajuti sa cresc in frumusete,
Te rog sa fii iubitul meu.
Imi lipsesti teribil in aceste zile de dragoste,
Imi lipsesti, iar rana lasata ma injunghie si ma doare.
Vad dragoste in jurul meu si imi trebuie
Atat de multa putere doar pentru a ma misca.
In curand, in curand, dragostea mea, aceasta asteptare va lua sfarsit,
Iar tu si cu mine vom avea ceea ce ne dorim.
In zile ca acestea vom sta langa foc,
Iar toata durerea indurata va fi de mult timp uitata."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu