miercuri, 10 iunie 2015

DİLENCİ (Cersetor)




Aceasta frumoasa melodie, am cunoscut-o intr-un serial. S-a intamplat ceva neobisnuit cu mine in acea seara. Am inceput sa plang, fara putinta de ami controla lacrimile. O stare identica am avut cand am scris eseul "Ati simtit vreodata ca vi se face frig de dor." Adica acum cinci ani. Eram aproape sigura ca n-o sa-l mai revad pe cel iubit niciodata.Si asa s-a si intamplat. Apoi inima mi s-a impietrit. Mult timp n-am mai simtit nici o emotie puternica. Nici n-am mai putut defini ce simt. Pana la aceasta melodie. O iubire puternica, te poate transforma in cersetor. Ajungi sa cersesti iubire, apropierea celui iubit. O fi rau, o fi bine, nu stiu. N-am mai trait ceva asemanator. Dar l-am inteles pe un personaj negativ dintr-un serial. Cred ca in locul lui, as fi facut tot ce-a facut el. Dar eu nu sunt un pesonaj dintr-un serial. Sunt un simplu muritor, indragostit de cineva care doar eu am simtit ca ma iubeste sau ca ma poate iubi. Habar nu am ce urmeaza. Ideea e ca eu il voi iubi pana la moarte. Atat de mult incat ii inteleg toate trairile. Si nu-i doresc decat sa fie fericit, oriunde este si cu oricine ar fi. Dumnezeu sa ne ocroteasca pe toti care putem iubi pana la moarte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu