marți, 9 iulie 2013

Dragii mei....

Astazi am aflat ca e posibil sa am un cancer malign la tiroida.Am scris persoanelor dragi, nu pentru a-i intrista...Nu stiu....Doar pentru ca am simtit nevoia. Voi lupta, promit, sa nu ma despart de voi. Mi-ati scris de atatea ori ca blogul meu e o lumina pentru voi...Va simt atat de aproape desi nu va cunosc.Blogul acesta a fost dedicat doar unei persoane.Si nici pana azi nu stiu daca a citit vreo postare. Poate nici nu voi mai sti.Dar nu conteaza. Important a fost pentru mine sa scriu, sa traiesc cu impresia ca ce scriu ajunge la acea inima.Stiu ca a ajuns la inimile voastre in schimb si nu pot descrie bucuria.Va iubesc, si va rog sa-mi tineti pumnii in tot ceea ce fac, in ceea ce urmeaza sa mi se intample. 
Va iubesc nespus! 

2 comentarii:

  1. SPER SA NU FIE ASA , NU STIU DACA AI NEVOIE DE CUVINTE CARE SA-TI TRANSMITA ENERGIE POZITIVA ..., DAR ESTI O LEOAICA SI ASTA INSEAMNA CA POTI TRECE PESTE MULTE OBSTACOLE !
    DE DRAGUL FAPTULUI CA AI LUNA SI ZIUA DE NASTERE INDENTICA CU A MEA :) VREAU SA CRED CA A FOST O ALARMA FALSA !
    BUNUL SA TE OCROTEASCA !

    RăspundețiȘtergere